Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-20, 20:52   #62
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ble det ikke laget en FB-gruppe for FP-folk på Østlandet som ville gå å tur en gang i tiden?

Jo, stemmer det. Men gruppa har blitt arkivert av FB, ikke vært aktivitet der på lenge.

Nyttårsforsettet mitt for 2021 må være å ha det mest mulig hyggelig og stresse ned enda noen hakk. Jeg trenger å prioritere meg selv og eget psykisk velvære etter et hardt år der moren min har blitt enda et hakk mer alvorlig syk. Noe av det jeg liker for å slappe av og stresse ned er å være ute på tur.

Jeg har i løpet av 2020 mista kontakt med en av mine turvenninner. Vi har sklidd fra hverandre. Jeg har også lyst til å møte nye folk for å gå tur, gjerne i områder nær Oslo. Blir med på å dra i gang turgruppe med FP-folk.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat