Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-21, 14:04   #852
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Donald Trump

Det ser ut som om Warnock har ca 110 000 flere stemmer en Loeffler, og mer enn 0,5% - så over marginen der omtelling kan kreves.

Alle tall tilsier at dette skal bli en dobbelseier #blessedbethefruit Jeg er spent på om dette påvirker det republikanerne har varslet at de skal gjøre i senatet i dag, når de skal godkjenne Biden. Jeg ser dette som et slag mot republikanerne at de nå har mistet hele Georgia i dette valget. Hvor lurt er det da å legge flere egg i kurven til han Donald?

Jon Ossoff taler nå på CNN og jeg tar det som et tegn på at de (demokratene) er 99% sikre på at de vinner det siste setet også

(Hans ord: Thank you Georgia, høres ut som om han er ganske sikker på dette.)

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv