Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-21, 15:33   #36
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amerikansk politikk

Amen, Polyanna. Det er virkelig ikke slik at demokratene er helgener, mens republikanerne er djevler hele gjengen. Cancel culture er virkelig helt hårreisende, og jeg har hatt ganske mange runder med den AOC-elskende lille "unge demokrater"-spiren her i huset om hvorfor det er viktig at alle stemmer blir hørt, ikke bare de man liker. Jeg blir så oppgitt over alle de som vil stilne folk fordi de sier noe de ikke liker. Ytringsfrihet handler om å beskytte også de ytringene man ikke liker, og til og med de man syns er vonde å høre på.

Mitt budskap, til barna mine, er at også de som har samme holdninger som deg kan være drittsekker fordi de ikke er villig til å tillate andre å ytre seg på tvers av det de mener. Og det syns jeg det er alt for mye av i USA, og spesielt på venstresiden.

Jeg liker AOC, altså. Jeg tror hun er en viktig og nødvendig stemme i amerikansk politikk. Men det betyr ikke at man skal ta alt hun sier for god fisk.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat