Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-21, 09:59   #75
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bridgerton - verdt å se?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er forøvrig på s 1 i tråden.

Den er fargerik og glansbildeaktig. Jeg likte det. At den er moderne i all sin åttenhundretallsprakt.

Jeg likte også den fantasifulle fargesettingen. Det understreker at dette er fiksjon og ikke forsøk på å være realistisk, litt som filmatiseringen av de gamle Disney-filmene, Skjønnheten og Udyret, Askepott m.m. Det estetiske er vektlagt mer enn realismen.

Tjorven: Om det var vanlig vet jeg ikke, men tviler ikke et sekund på at det var enkelttilfeller. Vet om enkelttilfeller av hårreisende uvitenhet langt inn i vår tid også, husker mange av spørsmålene i spørrespaltene i ungdomsbladene fra jeg var barn, for eksempel.

Sist redigert av My : 11-01-21 kl 10:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat