Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-07, 14:45   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.496
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville dere gjort i denne situasjonen?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Synes nesten det er rart at de som bodde der før ikke har nevnt noe?

Og risikere å ikke få solgt?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Enig med mange her at jeg hadde nok undersøkt litt nærmere før jeg hadde solgt og flyttet.

Jeg hadde vurdert å gått og snakket med fyren jeg altså, noe á la: "Det går rykter i nabolaget om deg som gir meg bekymring. Om du ikke vil snakke om det så er det jo greit, men nå har du en sjans til å komme med din versjon". Det er forunderlig hvor ofte folk svarer ærlig når man spør rett ut. Man kan jo faktisk få et svar som beroliger også, sykt nok som det er, at han går på eldre jenter etc, eller navn til kontaktperson i politiet etc som kan eventuelt gi flere opplysninger.

Enig med Esme. Snakker man med mannen vil jo han være klar over at de vet, og terskelen blir kanskje høyere for å evt. forsøke seg på noe.

På en måte tenker jeg "better the evil you know", men vet sannelig ikke om jeg hadde hatt mage til å bli boende heller. Veldig vanskelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat