Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-21, 10:02   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lysløyper i Oslo

Jeg debuterte for sesongen i går da en venninne og jeg gikk Frognerseteren - Ullevålsseter tur retur i lysløypa. Kjempedeilig tur. Jeg ble likevel tatt på senga av den syke mengden med folk og biler. Da jeg kom kjørende lurte jeg virkelig på hva som foregikk der oppe, men det var jo bare at folk skulle på ski. Galskap! Jeg blir også sjokkert over hvor raskt folk går og ikke minst kjører i nedoverbakkene (jeg er en helt vanlig turløper, men ikke spesielt dårlig på ski). Det var likevel en flott kveld med venninnen min, men jeg hiver meg ikke inn i det parkeringskaoset flere ganger. Nå har det kommet mer snø så jeg satser på en snarlig retur til hjemlige løyper .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat