Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-21, 12:52   #92
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Amerikansk politikk

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hvor var det jeg leste at å gi de som starter riksrett skylden for «bråk» er som å beskylde en mishandlet kvinne som ringer politiet for å ødelegge familien?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg så det igår - husker ikke hvor. Mmen det er en veldig god sammenlikning. Kjempegod.

Kom igjen, a. Det er jo akkurat den type svart-hvitt-tankegang som gir steile fronter.

Det MÅ faktisk være mulig å være bekymra for hvordan en ny impeachmentprosess vil påvirke en allerede ekstremt betent situasjon, og det MÅ være mulig å kommunisere at man er bekymra for det uten å bli føkkings beskyldt for victim blaming.

Om man ikke kan ha de samtalene, så føkk demokratiet, da er det jo ikke noe poeng.

(Neida, jeg mener ikke føkk demokratiet, men hva med å ta samtalen i stedet for å stå og brøle til hverandre i ny og ne?)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat