Tråd: Korpstråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-07, 16:54   #14
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korpstråd

Jeg spilte i korps i 6 år. Først spilte jeg baryton og deretter altsax.
Korpset var et rent jentekorps.

Jeg stortrivdes med å spille i korps. Det jeg likte minst var gnagende støvletter på 17 mai. Ellers var det toppers. Vi var på utenlandsturer flere ganger og på noen få innenlandsturer. Jeg har en mistanke om at lederne våre likte å reise til utlandet.

Jeg har mange gode minner. Siden det var et jentekorps var det ikke så mye gutter å se på i korpset, men på utenlandsturene og på festivaler i Norge ble det da litt romanser likevel. Det jeg husker best var da jeg på Kragerøfestivalen fikk kyss på kinnet og fikk en sigarett fra gutta i bandet "Heaven" (er neimen ikke sikker på om det var låta deres eller bandet som hette det.. De lå på norsktoppen lenge.. noen som vet?)

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat