Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-21, 15:07   #591
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg re-binger Mentalist - det er noen år siden sist. Også har jeg sett etpar engelske dubbede russiske science-fiction-filmer (pussige greier).
Neste på lista blir Good Fight! Jeg synes Good Wife gikk seg så veldig bort i intriger etterhvert så jeg håper en fresh start med ny serie blir bedre.

Jeg lurer litt på om jeg skal prøve meg på en re-watch av Suits også og kanskje Lucifer (er det noen som har gått glipp av Lucifer er det bare å hive seg og se den!).

Det er vel også noen nye episoder av Rookie, som jo er en skrekkelig søt serie og dessuten er jeg hemmelig forelsket i Nathan Fillion (Firefly!!)

Kanskje man skulle sett Dr. Horrible´s sing along blog igjen også (nevnte Fillion, og man kan jo aldri få nok av Neil Patrick Harris heller)

(Kilde: youtube.com)

m^2 er ikke aktiv