Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-21, 15:53   #158
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Kaster meg med her. Har konfirmant i Oslo i slutten av april. Konfirmantundervisningen blir digital, og jeg tror vel egentlig ikke at det lar seg gjennomføre noe stort selskap i april. Så vi vurderer å utsette selve festen til september.

Noen flere som vurderer å gjennomføre sermonien, men utsette festen?

Med unntak av konfirmanten selv og oss to sett med foreldre, bor all familie andre steder i landet. Både konfirmanten og vi foreldre har lyst å samle storfamilien til en ordentlig feiring for henne. Besteforeldre er helt klart i risikogruppen, og vet flere av dem ikke er så lystne på å dra til Oslo for tida. Så selv med de nærmeste, er det p.t. sannsynlig at april blir vanskelig. Og jeg ser hvertfall ikke for meg at det er mulig med noe stort selskap da.

Har lokale i boks både i april og september, og bestemmer oss for hva vi gjør om en måneds tid, tenker jeg.

Sist redigert av Arran : 18-01-21 kl 15:59.
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat