Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-21, 20:51   #207
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Amerikansk politikk

Jeg kan ikke si hvor stor forskjellen er mellom Joe Biden og DT. Det irriterte meg at de lenge sendte delt TV-bilde, med både Capitol og flyet til DT. Kan vi ikke bare tie ham i hjel nå? Er det nødvendig å fokusere på ham lenger? I think not.

Jeg hørte på en eller annen podcast at noen hadde spurt Joe Biden om han var det helt motsatte av DT, hvorpå JB hadde korset seg og sagt at han håpet det.

Nå er det slutt på tulle-wannabe-alpha-male-dusteriet til DT. Forhåpentligvis for godt i en politisk sammenheng. Jeg leste om at det er en advokat som er hyret for å kjøre flere saker mot DT, både økonomiske og for seksuell trakassering. Det virket som om det var samme dama som kjørte saken mot Weinstein. Jeg håper hun er like effektiv mot DT som mot Weinstein.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat