Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-21, 20:18   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Jeg ga en sekser, men mente å gi en femmer. Jeg syns så godt som alt på helsesiden har vært fantastisk (sett fra menigmannståsted): informasjonen har vært fremragende, tiltakene har fremstått som overveiende fornuftige, og de har vært utrolug flinke til å trygge befolkningen når det trengtes, samtidig som de har synliggjort alvoret når det har vært det viktigste. Terningkast 6! De har selvsagt hatt fremragende støtte i FHI og Helsedirektoratet da. Det er vel ikke regjeringen, så kanskje Helsemyndighetene er det jeg mener å appludere, først og fremst.

Også har vi en kulturminister og en minister for høyere utdanning som du kan få veldig, veldig billig for meg. Makan!!

Også bor jeg i en kommune som også har gjort veldig mye riktig, syns jeg. Stor tommel opp for kommuneledelsen i Trondheim når det angår koronahåndtering.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat