Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-21, 21:15   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Jeg er ikke fornøyd med hvordan de håndterer skolen. I motsetning til andre her som jobber i skolen så synes jeg de tar alt for lett på den sausen av ungdom vi har på ungdomsskolen. Det er helt på trynet å gå over til gult når kjøpesenter osv i samme kommune stenges. Jeg tviler på at de som styrer og steller har noen peil å hvordan det ser ut i bussene som frakter elevene våre til og fra skolen på samme tidspunkter hver dag. De har mye bedre plass på både kjøpesenter og treningssenter for å si det forsiktig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat