Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-21, 13:10   #11
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Meldinger fra kommunen

Nå måtte jeg grave litt i noen eposter, og der fant jeg denne informasjonen nederst i en epost fra kommunen:

Sitat:

Hvordan fant vi din e-postadresse:
Din e-postadresse er registrert i Statens register over digital kontaktinformasjon og reservasjon. Du kan lese mer om registeret hos Digitaliseringsdirektoratet på norge.no/oppdater-kontaktinformasjon

Varslingsadressen for virksomheter er registrert i Enhetsregisteret. Oppdatering/endring av varslingsadresser gjøres via profilen til virksomheten i Altinn, www.altinn.no.

Jeg vil tro telefonnummer blir hentet samme sted.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat