Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-21, 11:38   #51
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Det jeg syns har vært dårligst er spisset informasjon til de gruppene som er mest utsatt og er minst tilbøyelig til å oppsøke/forstå/ha tilgang til de vanlige kanalene.

Der ble det bevilget masse penger ganske tidlig, og jeg lurer veldig, veldig på hvordan Oslo har brukt disse midlene?!

Ellers er jeg imponert over Raymond Johansen og Oslo-håndteringen, altså, men dette syns jeg har vært dårlig håndtert, og med enorme konsekvenser, når over halvparten av de innlagt på sykehus er født i utlandet.