Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-21, 18:10   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tør du gå på villis?

Jeg er livredd, også når folk sier at isen er 20 cm tykk, og jeg vet at det har vært jevne minusgrader i ukesvis. Når de sier at "jeg vet jo at dette er trygt" svarer jeg alltid "det tenkte sikkert de som gikk gjennom isen og!!"

For noen år siden så jeg noen som gikk på isen, rett ved et skilt hvor det stod advarsel om at isen ikke var trygg. Da spurte jeg om de syntes det var en god ide, og det viste seg at de ikke kunne norsk og ikke hadde klart å lese skiltet. De takket for innblandingen.

Jeg har egentlig aldri koblet dette tidligere, men jeg gikk på en ungdomsskole med en elv i skolegården, og jeg skulle en gang prøve å gå på isen der, og gikk rett ned i vannet. Det var et løst isflak og det vippet seg rundt. Ganske udramatisk egentlig, ble bare våt på beina, men det var kaldt og flaut. Tror ikke egentlig at det er derfor jeg er redd for å gå på is, jeg mener egentlig at jeg bare er fornuftig.


Når det er sagt så blir jeg jo med på skøytedag på isen, men jeg er ikke førstemann som går utpå.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat