Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-21, 12:14   #20
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.474
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fugler på fuglebrettet

Jeg ha kjøpt et sånn stativ som jeg kan ha ulike fuglematere på og montert på verandaen utenfor stuevinduene, slik at jeg har full oversikt fra sofakontoret. Akkurat nå er det skjæra som holder på, måkene kommer noen ganger, men det er mest meiser og småfugl. Det er akkurat som om de kommer på et spesielt tidspunkt på dagen. Da er det skikkelig liv her ute. Katten ligger ofte i vinduet i andre etasje og ser på og lager fuglelokkelyder
Siden veranden er en etasje opp fra hagen så er det ikke noen rådyr som får glede av maten.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat