Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-21, 18:23   #781
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja nettopp. National Treasure! Og Hangover, men jeg har bare sett den første. Det holdt.

Har ikke sett The Good Wife, det burde jeg kanskje gjort først, men med min hukommelse kan jeg lett plukke den opp om et år uten å huske noe av The Good Fight!

Haha, ja, det er intet nytt i de to andre vaffal

Neida, du trenger ikke å ha sett The Good Wife før The Good Fight sånn egentlig, men flere av karakterene er de samme uten at den er en blåkopi. De har vært dyktige på å lage en helt ny serie, men tatt med seg noe av det gode fra TGW. Men se den gjerne ved anledning. Den er en av de gode advokatseriene, med sterke kvinneroller og apropos litt geeky guys - den har Josh Charles

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

ELSKER introen til Good Fight btw. Goddamn!

Yes Det er altså noen som virkelig fikser å lage svært gode introer. Denne er blant dem