Sv: Erfaringer med REN-produkter?
Ja, jeg kommer nok til å teste en blandings. Per nå har jeg testet rensegele fra REN (det var på salg, og jeg tenkte jeg fikk jo teste). Den lukter litt snålt, litt som lotus-te. Ikke vondt, men litt rart. Jeg reagerer ikke på den, så det er bra. Den tar ikke øyesminke, så jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen.
Det lilla fuktserumet fra Murad virker veldig bra. Ikke fett, men huden føles fuktet og litt kjølig etterpå. Har bestilt skrubben så den blir det neste jeg tester fra det merket.
Jeg kjøpte også en øyekrem fra Vichy. Den lover øyeblikkelig nylig effekt, og det er jeg kanskje ikke helt enig i, men konsistensen er fin og den virker superdrøy, så jeg tester nok ikke noe nytt før den er tom. Umiddelbar virkning av øyekrem tror jeg aldri jeg har opplevd uansett. Det føles egentlig som et produkt det er kliss umulig å vite om virker for noe, egentlig.
Enn så lenge har jeg ansiktskrem fra Dermalogica, så får jeg se om jeg tester Murad eller noe annet når den er tom. Muradkremen var ekstremt dyr, syns jeg. Men merket virker veldig bra.