Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-21, 09:29   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på håndklær

Vi er nok litt ekle, for vi vasker ikke håndklær kjempeofte. Vi har håndkletørker montert på veggen, med varme, det er forøvrig det lureste vi har på badet. Men poenget er at håndklærne tørker kjempefort og virker lite skitne. Jeg vasker dem når jeg kommer på at det er en stund siden.

Håndklærne ved vasken vaskes daglig. Der er jeg helt nazi. Det brukes av alle, og jeg har en ungdom som ofte dropper såpe, selv om jeg har gnålt om det siden han ble født.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat