Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-21, 16:52   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Den store vevtråden

Jeg ble jo hektet i en annen tråd her, og endte med å finne en rigid heddle loom fra 70 tallet på Finn.

Jeg motet meg opp til å sette på renning i går, og jeg er helt helt forelsket.

Jeg er at jeg må ha en nyere versjon, etterhvert, mye pga jeg kun har tilgang til en type vevskje på denne.

Jeg sikler på bildevev-rammer nå, jeg tror det blir neste kjøp.

Sist jeg tok i en vev var i 97, men merket at jeg husker nå bittelitt iallefall, håper det gjelder bildevev også.

OG - jeg har vært i kontakt med husflidlaget i nabobyen, og jeg starter sannsynligvis vevkurs der i mars, og da får jeg låne flatvev etterhvert.

Det gikk opp for meg at jeg kan faktisk dra ut en kveld i uka nå, for jeg er jo ikke alene med ungene lenger. Og kjæresten heier, han googler og sjekker for meg, og printer ut vevutstyr på 3d printeren. Og stilte opp med å hjelpe til å få på renningen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Snapchat-1807450687.jpg (636,9 KB, 81 visninger)
Filtype: jpg Snapchat-749720186.jpg (584,8 KB, 82 visninger)
Filtype: jpg Snapchat-1019376402.jpg (808,8 KB, 88 visninger)
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat