Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-21, 17:45   #3
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store vevtråden

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Så gøy!

Jeg har lyst på en vev fra Ashford, men det får bli et anna år Får nøye meg med å følge deg og evt andre inntil videre.

Det var snakk om knitters loom som fikk meg på denne galskapen, haha.

Da innså jeg at det faktisk fantes. Og jeg trålet finn.no. Den jeg har er jo veldig veldig lite avansert, og jeg betalte vel 200 kr for den, og det merkes at den er fra 70-tallet, foråsidetåsnn, men det funker, og jeg fikk prøvd, og da er det lettere å eventuelt legge mer penger i det neste runde.

Jeg ender nok opp med en grindvev fra ashford, men usikker på bredde, om jeg skal gå for 60, eller få de til å bestille opp en i 80. Jeg må se litt, og gruble litt.

Men bildevev-ramme skal jeg bestille meg i løpet av uka. Ev se om jeg finner noe jeg kan lage av selv, inntil videre. Jeg ser mange rammer til salgs på finn, men de er digre, så de er litt større enn det jeg så for meg.

Mulig jeg ender opp med en slik: https://www.spinnvilt.no/vevramme/sc...vevramme-25-cm

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat