Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-21, 16:03   #543
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Jeg gruffer fortsatt over noe som skjedde for over ei uke siden - så jeg må få det ut her.

Jeg var innom hudpleiestedet jeg noen ganger bruker, for å spørre etter en kuldekrem jeg var usikker på om fortsatt var i salg. Hudpleieren jeg snakket med, har tidligere klaget til meg over hvor dårlig hun mener jeg renser huden min, hvor gammel jeg ser ut osv. osv. Så jeg stålsatte meg litt, men jaggu kom det ikke nå også: "ja, vi har denne kremen, men DU må ha firming cream og anti-aging. Det bare MÅ du. Du må ha denne på dagen, og denne på natten, og så MÅ du ha denne oljen og denne og denne og ....". Jeg holdt meg kald og sa at "interessant, men akkurat nå skal jeg bare ha denne kuldekremen". Fanden, altså, en ting er om du er der for å BE om råd, men å bli bombardert med uffing og akking og nærmest bli pådyttet produkter? Ja, jeg VET jeg ser gammel ut. Og NEI, jeg tror ikke produktene du anbefaler vil gjøre noe særlig fra aller til.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå