Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-21, 18:16   #548
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #7

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Mannen mener selv han kom på en lur ide, og det kan jeg jo være enig i. Men det er TO MÅNEDER siden uten at han har gjort noe med det. Så i dag har jeg fikset, og han syns tydeligvis han fortjener ALL KRED for å være så jævla lur, og ingen skryt til meg som faktisk fiksa.

Håhåhå, det der lyder så kjent at jeg iler til og gruffer litt, jeg og! Og enda mer av at en enda hyppigere situasjon er at JEG finner på løsningen og JEG fikser, mens mannen fortsatt ikke har oppdaget at noe må gjøres, eller ihvertfall tatt innover seg at det krever en aktiv handling..

Divine, det der er så innmari ikke greit at jeg ikke har ord! Det finnes utrolig mange hyggelige hudpleiere der ute, velg en annen!

Timar er ikke aktiv