Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-21, 19:50   #5
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva slags hjemmekontorløsning har dere?

Fram til jul satt eg ved spisebordet med svær ekstra skjerm som eg hadde tatt med heim frå jobb. Det var ikkje heilt optimalt fordi ingen i familien kunne lage seg mat eller tømme oppvaskmaskins mens eg hadde videomøter. To dagar før julafta køyrte eg skjermen tilbake til jobb fordi eg trudde eg skulle sitte på kontoret etter jul. Men sånn blei det ikkje! Eg nektar å innsjå at det kan bli langvarig, så eg har foreløpig ikkje henta den store skjermen heim igjen. No flyttar eg rundt med laptopen min som ein nomade. Vekslar mellom spisebordet og ungane sine rom. Når alle tre har komt heim frå skulen sitt eg i sofaen i stova.
Absolutt ikkje ideelt, og eg treng eigentlig den store skjermen. Så eg håpar virkelig at det blir slutt på obligatorisk heimekontor i Bergen neste veke.
Vi har ikkje plass til å sette opp ekstra skrivebord nokon plass, så det er ikkje mulig å få til ei bedre løysing her heime.