Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 11:39   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er ikke bare, bare å ringe politiet

Håpløst!
Om sjåføren er edru eller ikke spiller ingen rolle, er det noe bedre om en ustabil eller syk person kjører rundt på veien?
Jeg kommer til å ringe dersom jeg oppdager ustabile sjåfører ute. Hva som er årsak til vinglete eller farlig kjøring er ikke opptil meg å avgjøre, det må de finne ut av de som stopper ham.

Jeg har selv en bestefar som er 87 år og som tror hen er en god sjåfør. Han bruker ingen medisiner og er klar, men hører ingen ting og ser veldig dårlig og tror at trafikken skal oppføre seg som den gjorde den gang han fikk fører kort på tredvetallet. Dessuten har ingen av bilene hans hatt mer enn to gir; 1. og 4.. Alle var glad for at bilen hans brant opp og han ikke kjøpte ny

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat