Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-21, 12:01   #367
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Den er vel her:
https://www.petiteknit.com/products/...12909313654839

Jeg likte å strikke denne, gikk utrolig fort! Jeg strikket armene smalere enn det som står, ville ikke ha så vide armer

Veldig fint. Skal man da strikke den i KOS og en tråd til? Jeg er dårlig på sånn "endring av garn".

Jeg lurer også på størrelsene til PetiteKnit. Hun er ganske Petite hun som har designet vil jeg si - og jeg er på ingen måte Petite. Hvordan funker de større størrelsene for oss som er lange og ikke så veldig små? Jeg er nesten 180 høy og bruker large, men må alltid strikke ermer og boler lenger enn i alle oppskrifter.

apan er ikke aktiv