Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-21, 16:45   #60
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med REN-produkter?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Den er super for mange på krevende og tørr hud, gjerne med utslett som en kompliserende faktor. Men tenker du at den skal brukes i ansiktet som en dagkrem? Jeg vil si at denne heller mer mot å brukes medisinsk på grunn av innholdet av karbamid og produsenten har hatt lite fokus på de kosmetiske egenskapene vi oftere liker i ansiktet. Her er det færrest mulige ingredienser (pga allergi/sensitivitet) og mye fett (for mye til områder med uren hud, tipper jeg).

Du har sikkert rett, men denne fungerer i alle fall veldig godt på min sensitive og tørre hud. Og jeg har brukt myyyye penger på alskens serumer og dag- og nattkremer. Ingen holder fuktigheten like godt som denne uten å føles fet. Huden føles myk og god.