Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-21, 15:26   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne du kjøpt et Åndenes Makt-hus?

Jeg hørte på Lørdagsrådet mens jeg gikk tur i dag. Der var det et problem som jeg aldri har reflektert over, og som underholdt meg godt mens jeg gikk. Live Nelvik, Erik Solbakken, Solveig Kloppen og Mikkel Niva diskuterte en problemstilling som handlet om en som hadde solgt huset sitt til en kollega (tror jeg, jeg hørte ikke helt etter fra starten av), og nå var hun usikker på om hun burde fortelle at huset hadde vært med i Åndenes Makt eller ikke. For ordens skyld må jeg nevne at jeg aldri har sett Åndenes Makt, men jeg har da skjønt at det handler om å drive spøkelser ut av gamle hus.

Det var stor uenighet i panelet både om hvorvidt man burde fortelle det (og i tilfelle hvorfor og hvordan), men også om man selv kunne kjøpt et hus som hadde vært med på Åndenes Makt. Live(?) sa at hun ikke engang ville vurdert å gå på visning i et sånt hus.

Kunne du gått på visning i eller kjøpt et hus som hadde vært med i Åndenes Makt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat