Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-07, 21:21   #60
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Jeg må med hånden på hjertet si at jeg nok er lite oppdatert, fordi jeg de siste 10-12 årene faktisk tatt meg av barn alene m.m. Jeg har ikke hatt energi eller evne til å sette meg inn i alt som oppgjennom har vært politisk korrekt. Jeg har forholdt meg til hva mine omgivelser har funnet akseptabelt. Når jeg da prøver å få en forståelse på hvorfor og når ting endret seg, så er det for faktisk å bli mer oppdatert. Innlegg som dette viser jo bare at en ting er rasisme, men det finnes mange andre måter å være ufin på. Så har jeg kanskje hatt 'hue i baken', men jeg har også en journal som forteller hvorfor jeg har vært sånn. Man må da få lov til å oppdatere seg uten å bli stemplet, vel?

Det er alltid fint aa oppdatere seg men det er litt utrolig aa ikke ha fatt med seg "neger debatten" som har kommet opp med jevne mellomrom i mange mange aar (mist 10 aar) Har du lest alle linkene i den traaden som Irma linket til? African Youth har reist rundt paa norske skoler siden 80 tallet og gitt foredrag om hvorfor man ikke skal si neger, det er mange fine linker der som vil forklare masse bakgrunn til dette ordet.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat