Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-21, 18:12   #25
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gamle katter som blir uoppdragne

Jeg hadde forøvrig et litt annet problem med den siste gamle katten jeg hadde.
Hadde en voksen hunnkatt, og tok inn en hjemløs katt jeg møtte på. Han var sannsynligvis ganske gammel, og tydeligvis revmatisk. Han ga blaffen i hunkatten for han ville bare spise, sove og kose. Hunkatten tolererte han også, men så da det var gått et år begynte hun angripe han, daske til han med poten og sånt. Og ikke så lenge etter at hun begynte med det fikk gamlekatten plutselig et voldsomt anfall. Slag kanskje? En time senere skjedde det igjen, enda voldsommere, og da bestemte jeg at det var på tide at han fikk dra til de evige jaktmarker. Får fortsatt tårer i øynene når jeg tenker på det. Han var sånn en vennlig og god katt.

Jeg lurer på om hunkatten kanskje merket at det var noe galt, og at det var derfor hun begynte å oppføre seg sånn.

Dette var jo en skikkelig avsporing. Jeg hadde visst behov for å mimre litt. Jeg savner virkelig å ha katt!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat