Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 10:49   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv og barnekanaler?

Frem til for en måned siden har vi bare hatt NRK og de ordinære svenske kanalene, men etter at parabolen kom på veggen er det kommet noen til.
Disney er en favoritt, med klassiske tegnefilmer og Disney Playschool er Gøy. Vi sitter alle og hjelper til å løse oppgaver.
Jeg synes jeg er ganske streng, og ungene vet ikke hvilke muligheter de har for å velge. Vi har aldri forklart hva som er tilgjengelig. Dessuten er vi jo alltid der når TVn er på og det er vi voksne som bestemmer.
Ellers er jeg veldig enig med Kasia; NRK og STV lager godt barneTV som mor og far også engasjeres av.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat