Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-21, 14:13   #85
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.218
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Poly; jeg og en venninne var og handlet på gartneriet der for et par somre siden og ble betjent av ham. Jeg kjente ham ikke igjen, men venninnen min ble veldig satt ut. Forståelig nok.

Jeg handler der flere ganger hver sommer, men er ganske sikker på at jeg ikke har sett ham - han har jo et ganske karakteristisk utseende. Det må være spesielt for ham også. Nå kommer jeg selvsagt til å se etter. (Hvis det åpner i sommer, da. Det var jo en av mange fine ting som koronarøyk).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat