Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-21, 17:30   #9
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

VK har etter det jeg har forstått erkjent å ha forgrepet seg seksuelt ca 10 ganger på en liten jente fra hun var 7-10 år i årene før Banheia. Dette kom opp under rettsaken, da den lille jenten endelig torde fortelle foreldrene hva hun hadde blitt utsatt for.

Så om VG helt hypotetisk ikke skulle ha vært med på Baneheiadrapene, syns jeg det er uansett er betryggende at har vært et sted i disse årene hvor han har fått behandling for det farlige adferdsmønsteret sitt. Det er nok ikke uten grunn at Kriminalomsorgen mener at han ikke er skikket for tilbakeføring til samfunnet. Det er feil og han bør få erstatning og de tekniske greiene der som følger hvis han er utsatt for et justismord. Selvsagt, han har samme rettigheter som alle andre mennesker i Norge. Men spesielt vondt i hjertet mitt gjør det virkelig ikke uansett utfall. Jeg syns ikke 21 år er for mye for 10 voldtekter av en 7-10 åring.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat