Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-21, 20:32   #12
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Jeg har aldri sett disse guttene i RL, jeg har bare sett portrettbilder av dem i avisen. Jeg ble overrasket over hvor mye større JHA er VK når jeg så dem sammen i helprofil i dokumentaren. Jeg har laget meg et bilde av disse to utfra det jeg har lest og sett i media. JAH som den "stakkarslige" (i mangel på et godt ord), mens VK som "mastermind" og monsteret. Man blir påvirket av det man leser, både den ene eller den andre veien.

Jeg håper saken blir ført for rettsapparatet, for å få det hele bildet. Som jeg har sagt før, dokumentaren som ligger på D+ er betalt og bestilt av VK-leiren, det er flere sider av en sak, men jeg skjønner hvorfor den blir gjenopptatt.