Sv: Innerdører - hvite eller sorte?
Opprinnelig lagt inn av Che, her.
Jeg går ikke lei - jeg har hatt samme stil interiørmessig nesten hele livet - klart er det preget av trender, men jeg er nå på 20. året med grått på veggene - og er ikke fristet til å male det i en eller annen trendy farge what so ever....(om jeg er lat eller fornøyd med egen stil vet jeg ikke helt da)
NÅ viser det seg at mannen kjøper nok dører as we speak - så da slipper jeg å mene noe. Greit for beslutningsvegrende mennesker som meg selv.
Slik er jeg også. Jeg er heller der at jeg venner meg til ting, enn at jeg blir lei av ting. Det jeg har følt har vært vågalt, og fryktet at jeg skulle bli lei av etter en stund, har jeg heller blitt så vant med at jeg ikke legger merke til det lenger. Så kan jeg bli veldig glad av forandringen da, når jeg først har bestemt meg for å forandre noe (eller rettere sagt blitt overtalt av mannen, det er som regel han som har behov for forandring og utbedring, og da fordi det er prekært behov for vedlikehold, heller enn endringer i interiørtrender), og omsider får bestemt meg hva jeg vil forandre til (noe som kan ta flere år). Jeg har hittil aldri angret på noen valg jeg har gjort når det gjelder farger og interiør, selv om trender kommer og går mye oftere enn jeg pusser opp.