Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-21, 18:39   #903
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hva tycks? Jeg hadde noe jeg syntes var skikkelig irriterende, men klarte ikke stoppe å se.

Jeg klarte på en måte ikke å se ferdig, men mot slutten ble jeg mer oppslukt. Den minner på en måte om This is us med frempekene sine (som for øvrig ikke stemte) og dette med å hoppe frem og tilbake i tid. Hva synes du er irriterende?

Nå har jeg begynt på Everything sucks! Som ser ut til å være en herlig blanding av handlingen (og utseende) til Fucking Åmål og karakterene i Stranger things (uten det overnaturlige). Med handling lagt til 1996 og dertil tilhørendehørende musikk! Netflix. Noen som har sett den?

Karamell er ikke aktiv