Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-21, 08:46   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av disse kokebøkene til tenåring som skal lage middag?

Jeg har jo en ganske velfylt bokhylle. Så i går fant vi fram Fra boller til burritos (den er faktisk veldig god på basisoppskrifter), Oppgaveheftet han fikk selv på skolen, Hellstrøm Jr. og en Donald Duck-kokebok han fikk som barn (etter at jeg prøvde å finne den Mikke Mus-kokeboka, jeg drømmer fortsatt om de pannekakene! Jeg og venninna mi lagde alltid det etter svømmetimen). Så Hiawata fant ut at han ville lage lapskaus fra Boller til Burritos.

Også bestilte jeg like godt begge bøkene i HI.

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Dette her har jeg helt glemt! De trauste ungene mine har vært mer på toast og denslags etter skolen gitt.

Ikke sant? Toast og nudler her i gården.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat