Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-21, 10:48   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken av disse kokebøkene til tenåring som skal lage middag?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg ser at jeg må jobbe med meg selv her. Jeg er det største hinderet, fordi jeg lager middag mer effektivt enn alle andre i familien. Og liker dårlig ineffektivitet. Men jeg vil jo ikke at han skal bli en hjelpesløs mann uten middagsrepertoar.

Der har du meg også. Du aner ikke hvor vondt det gjør meg å være i samme rom som knerten når han lager middag. Jeg har hele tiden lyst til å komme med små tips og råd ... og ofte faktisk ta over. Men jeg stålsetter meg. Jeg vil også at han skal kunne dette.

Men jeg klarer det. Og så må jeg passe på at mannen ikke er på kjøkkenet, for han klarer ikke la være å blande seg. (Mannen min er også veldig ineffektiv på kjøkkenet, men han lager jo ekstremt god mat, så jeg skal ikke klage.)