Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-07, 11:42   #108
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er jeg virkelig rasist?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Neimen kjære vene menneske, kan du ikke lese eller? Elin har da aldri sagt at det er greit å kalle mennesker for neger. Hun viser bare et eksempel på at rasismen i verden ikke blir borte og alle blir lykkelige hvis orden neger forsvinner fra alles vokabular.

Nå er ikke det en unnskyldning for å fortsette å bruke ordet neger heller, men det har hun heller ikke sagt.

Men kjaere vene menneske, jo jeg kan lese takk. Jeg tipper der hun bodde saa var det nok helt akseptert bladt expatene aa refere til "de innfodte" som negere, skulle ikke forundre meg i det hele tatt.

Hvorfor dra inn et slikt eksempel i en negerdebatt hvis man ikke skal legitimere noe? SElvfolgelig gaar rasisme begge veier - derfor er det ok aa bruke nedsettende ord?? hva annet var poenget med det hun sa?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat