Sv: God te?
Jeg har to nettbutikker jeg vil anbefale på det varmeste for god te.
Kaffemesteren som fører Kusmi Te.
A.C Perch som fører sitt eget merke.
Så kommer det jo an på hva du liker å drikke; rene sorte teer, aromatiserte teer, grønn, hvit - valgene er mange. Begge merker har mye å velge i.
Mine favoritter er Earl Grey Intense og Anastasia (begge Kusmi) til mat. Perchs sin Luksus Earl Grey er også god, dog kanskje en dæsj søtere i smaken (av alle ting). Og apropos søtt, så hvis jeg er godtesugen, så lager jeg meg alltid en kopp Cream Tea fra Perchs. Det er karamellte, og den smaker himmelsk. Den er min go to på kvelden.
En av de mest spennende smakene til Kusmi synes jeg er Imperial Label. Det er en grønn krydderte. Den kan fort avskrives om man kun lukter på blandingen, men brygget så er den nærmest magisk. Liker du chai, enten bar eller med melk, så kan jeg absolutt anbefale Kashmir Chai og Sweet Love. Kashmir er litt tyngre, med mer kardemomme og kryddersmak og Sweet Love er søtere.
Hvit tempelte til Perchs er lett og god i smaken. Hvit te smakstilsatt med eksotiske frukter. Er også forfriskende som kaldbrygget iste.
Liker du iste så sverger poden til kaldbrygging av Aqua Rosa som er en te med røde frukter.
Jeg kan go on and on altså , og kommer gjerne med flere anbefalinger om du ønsker det.