Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-21, 19:22   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenkte du da koronaen kom for alvor?

Jeg husker at jeg våknet 11. mars med en følelse av panikk, og ringte sjefen min og sa at jeg ikke var komfortabel med å kjøre buss til jobb. Viste seg at alle kollegaene mine hadde gjort det samme, og vi startet med å jobbe hjemmefra. Da hadde jeg allerede i et par uker vært redd. Vi var utenlands i vinterferien, og kjørte hardt spritregime. På flyplassen kjente jeg at jeg rett og slett syns det var ekkelt å være, og jeg var livredd for å ha dratt med smitte hjem. Jeg tror skammen var større enn redselen for å bli skikkelig syk, rett og slett.

Jeg er usikker på hvor lenge jeg trodde det kom til å vare, men innså ganske fort at sommerferien kom til å gå i vasken, tror jeg. Alt ble vel avbestilt før påske. Jeg trodde ikke vi kom til å få vaksiner så fort som vi har. Men jeg trodde, i motsetning til mange andre at det kom til å blusse opp igjen etter sommeren. Jeg hadde svineinfluensaen friskt i minne siden mannen min ble lagt inn med noe de trodde kunne være det i juni, også kom jo vaksinene og alle ungene ble syke i oktober.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat