Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-21, 21:51   #21
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenkte du da koronaen kom for alvor?

Jeg var i en annen by enn jeg bor, og panikkjøpte flybillett hjem igjen etter pressekonferansen. Jeg var seriøst redd for at det ikke kom til å gå fly innenlands i det hele tatt og at jeg skulle bli sittende fast i "feil" by. Tror jeg spritet hendene fem ganger inne på flytoget på vei hjem. Hadde kjøpt kjempedyre miniflasker med antibac på en bokhandel på flyplassen, det var utsolgt alle andre steder. Dagen etter panikkjøpte jeg en del tørrvarer og hermetikk på meny.no - noe av det ligger fortsatt ubrukt i skapet. Jeg fikk også bestilt abonnement på middagslevering og så for meg mye inneliv. Var rimelig stresset for å få sønnen min hjem fra klassetur i utlandet, han kom ikke før den 15. Da var det karantene og alt var som i en skrekkfilm, men litt spennende likevel. At vi skulle få oppleve noe sånt, liksom. Jeg husker ikke hva jeg trodde om varigheten, men er veldig glad for at jeg ikke visste at det kom til å vare så lenge. Og håper at jeg ikke sier det samme om nok et år...

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat