Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-21, 10:35   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.897
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg med å forstå Erna her? På ordentlig?

Jeg er også overrasket over hvor billig Erna og regjeringen sipper unna med en del ting
.
Jeg er skuffet over hvordan de har vært i lomma på NHO og sluppet inn en haug folk som har hatt med seg virus. Og er det ikke rart at de skjønner at næringslivet/bransjer som er avhenging av arbeidskraft fra utlandet, må ha hjelp til å holde det gående, men likevel leverer slike replikker som den over?

Men jeg er mest av alt skuffet over den Molde-greia som var regissert av en ansatt på hennes kontor. Jeg synes det var så ille og nedrig at jeg nok aldri kommer til å glemme det. Å slå mynt på denne katastrofe for å skape splid mellom både folk og politiske fløyer, var bare så utrolig kjipt og totalt ansvarsløst gjort.

//måtte stryke det jeg hadde skrevet fordi jeg hisset meg alt for mye opp//

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat