Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-21, 00:07   #30
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du brutt smittevernregler eller trosset anbefalinger?

Mnei. Jeg har ikke ikke brutt noen regler, er innafor med god margin. Har muligens brutt et par anbefalinger. I påsken i fjor var det vel sterkt anbefalt å ikke ha besøk - da inviterte vi en av mine kolleger på besøk på verandaen.

Jeg har ikke klemt foreldrene mine på et år, kun sett dem en håndfull ganger, sjøl om vi bor på samme boligfelt. Svigers bor i samme kommune, vi har nesten ikke sett dem, heller. Ingen av dem klemmer ungene. I bursdagen til eldste ba vi bare besteforeldre, så vi ikke skulle være mer enn 9 til sammen - vi pleier å være 17. Mannen fylte 40 i fjor - da ba vi ingen, ikke foreldrene hans en gang. Jeg gikk ikke i begravelsen til en av pappas beste venner, som var som en onkel for meg da jeg var barn. Vi spiser ikke på restaurant, vi reiser ingen steder, vi besøker ingen, vi bruker munnbind når vi handler, og nå som butikkene er stengt, drar vi én voksen og lar ungene være igjen hjemme. Vi drar ikke på kjøpesenteret i nærmeste by, men handler på nett, lokalt, eller lar være. Ungene har hatt venner på besøk 2-3 ganger hver det siste året, fra egen kohort. Mannen har sitti på hjemmekontor siden mars i fjor. Jeg ser ikke hvordan vi kan være særlig mer forsiktige enn vi er nå.

Sist redigert av Matilda : 22-05-21 kl 01:10.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat