Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-21, 13:51   #83
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Litt treigere i avtrekker'n her, men NÅ tenkte jeg at vesla på 5 skal få farge håret råsa. Men:

Jeg husker ikke helt nyansen på håret til datteren til Mave, men tror kanskje at hun var litt lysere enn min. Min er helt blond i deler av håret, men store deler har også blitt ganske mørkt. Fikk ikke til å laste opp bilde, men ut ifra denne beskrivelsen, er det en dårlig idé å farge rosa rett oppå (vi skal ikke bleke)?

Og, er det viktig med sånn "lillashampo" som flere skriver om i tråden her, og hva googler jeg for å finne det..?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat