Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-07, 21:09   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Human-etisk forbund

Jeg var medlem, men meldte meg ut igjen for en del år siden. Føler egentlig litt behov for å være "livssynsfri" noen ganger (selv om det strengt tatt ikke er mulig kanskje). Jeg har benyttet meg av HEF både til konfirmasjon, navnfest og begravelse. Var for tidlig ute med giftemål til å kunne benytte HEF for dette.

Jeg husker at jeg noen ganger opplevde HEF litt ekstremt med tanke på leserinnlegg og artikler. Mulig jeg gir organisasjonen en ny sjanse, siden jeg synes den er et viktig alternativ til Statskirken.