Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-21, 21:40   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?

Ja, så klart. Masse. Det er ikke mulig å gå gjennom et år med bratt læringskurve, strabaser og mengder med utfordringer jeg aldri hadde drømt om uten å lære noe bra av det?

Jeg har lært helt sykt mye nytt om hvordan statsforvaltningen virker, hvordan mediene virker, hvordan kommunale systemer virker, om bedriftsledelse i krisetid, om familieledelse i krisetid, har økt min digitale kompetanse betraktelig, har blitt ekstremt godt kjent med den økonomiske strukturen i eget firma, jeg har blitt kjent med ungene mine på en helt annen måte, jeg har blitt kjent med meg selv på en helt annen måte, og jeg har hatt mye mer tid (enn jeg egentlig ville ha) til å kjøre motorsykkel.

Om det betyr at jeg synes pandemi er topp og at jeg gjerne tar en runde til? Nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat