Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-21, 11:53   #77
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har koronaen medført noe som helst positivt for deg?

Etter at jeg bestemte meg for å slutte å sure over alle ting vi har gått glipp av, så ser jeg jo at det finnes noen positive effekter, spesielt med tanke på hjemmekontor.

- Vi sparer reisetid
- Det er lett å tilpasse arbeidsoppgavene tidmessig når man ikke er låst til å være på kontoret
- Eltefritt brød med heving over natten gir nystekt brød til frokost noen dager i uken.
- Lunsjtur med hund
- Mer tilgjengleig for barna (det er også en stor ulempe, men det kan vi ta i annen tråd)
- Når det gjelder pengebruk, så fikk vi en heftig vannlekasje i fjor som absolutt ikke medførte at vi fikk noe økonomisk overskudd. I år har ledesetningen vært "det er jo pandemi - vi må støtte det lokale næringsliv", så jeg har brukt mer penger på daglig basis enn jeg trenger (mer blomster, mer sjokolade, mer champagne, dyrere dusjseper osv.....ikke noe nyttig)