Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-21, 12:28   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Motiveres eller demotiveres du når andre er flinke?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det hjelper uansett ikke hvor dyktige kollegaene er når negativiteten gjennomsyrer det meste.

Dette har du rett i. Jeg skrev i innlegget mitt at jeg jobber med spesielt mye flinke folk nå. Det er forsåvidt sant, men det helt unike hos min nåværende arbeidsgiver er hvor rause folk er med hverandre. Terskelen for å gi skryt er lav, og den gis på tvers av alle nivåer. Det skaper en positivitet i arbeidet som er utrolig givende.

(og litt utmattende ... for hver gang noen har holdt et innlegg på et frokostmøte så må man lese gjennom 75-100 "tusen takk for veldig godt innlegg" på teams etterpå. Men jeg tenker at det skal jeg holde ut, for på generell basis er dette utelukkende positivt.)